בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
איך לפתוח בלוג סקס

איך לפתוח בלוג סקס

אנשים רבים מתעניינים בסקס, וזהו אחד החיפושים הפופולריים ביותר באינטרנט. ורשת האינטרנט מציעה לנו אינספור משאבים בתחום הסקס, מסרטי פורנו ועד מחקרים בנושא. אנו בטוחים שחיפושים הקשורים לסקס ממלאים את היסטוריית החיפושים שלכם בגוגל. אבל האם חשבתם פעם לעבור אל הצד של אלו אשר יוצרים תוכן בנושא סקס?

לא איננו מתכוונים שתפתחו חשבון באונלי פנס ותתחילו לעשות פורנו ביתי, למרות שזו גם אפשרות. אך היא לא מתאימה לכולם. אבל אם יש לכם ניסיון מיני עשיר, מכירים דירות דיסקרטיות בבת ים ויכולים לתת המלצות, ניסתם את כל התנוחות או שאוהבים לכתוב על הזיונים שלכם, אולי כדאי לכם לפתוח בלוג סקס. 

היום פתיחת בלוג סקס היא דבר פשוט וקל. ישנן פלטפורמות המאפשרות לכם לעשות זאת בקלות, כמו למשל וורדפרס. אתם לא צריכים להיות מומחים לבניית אתרים ואתם יכולים לעשות זאת לבדכם בצורה אנונימית. 

אולי המטרה שלכם היא סתם ליהות מהכתיבה ויצירת התכנים, אך יתכן שאפילו תרוויח מכך כסף. בסופו של דבר זה תלוי בפופולריות של התכנים שתצליחו ליצור. אם התכנים שלכם יזכו לחשיפה גדולה, כך תוכלו להצליח להרוויח מפרסום. יתכן שחנויות סקס ירצו שתכתבו על המוצרים שלהם, או כל מיני מציעי שירותים בתחום ירצו לשים אצלכם מודעות. כך תוכלו גם להרוויח קצת כסף מהצד. 

בשביל לפתוח בלוג סקס כדאי קצת לסרוק את האינטרנט ולראות מה קיים. יתכן שתרצו לחפש איזו נישה ייחודית או משהו שעדיין לא ממצה את הפוטנציאל שלו. או לחלופין פשוט תזרמו עם הסגנון האישי שלכם.

למשל אם אתמול היה לכם זיון מעולה, תמיד ישנם גולשים שיצרו לשמוע את כל הפרטים. מאיפה הכרתם ואיך זה התחיל, ועד הפרטים העסיסיים של האקטיים המיניים. אתם אפילו יכולים ליהנות מתהליך הכתיבה וללמוד הרבה על המיניות של עצמכם, אך במקביל גם תיצרו תכנים מעניינים.

אתם יכולים לעשות זאת בשם בדוי, ולשנות מעט את הפרטים על מנת לא לחשוף את עצמכם ואת הפרטנריות שלכם. אך אתם יכולים גם לעשות את הכל דמיוני ופשוט לכתוב על עולם הפנטזיות הדמיוני שלכם.