בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
ברוכים הבאים לפורטו: היעד המושלם לחופשה הבאה שלכם

ברוכים הבאים לפורטו: היעד המושלם לחופשה הבאה שלכם

נמאס לכם משגרת היומיום שלכם ואתם זקוקים להפסקה? אל תחפשו מעבר ל פורטו, העיר הציורית הממוקמת על החוף של פורטוגל. עם הארכיטקטורה המדהימה שלה, התרבות העשירה, המטבח הטעים והאירוח החם, לפורטו יש מה להציע לכל סוג של מטייל. אז ארזו את חפציכם והתכוננו לחוות חופשה של פעם בחיים!

הקסם של פורטו

פורטו היא עיר מקסימה שבוודאי תתפוס את ליבכם. העיר מלאה ברחובות מרוצפי אבן, בניינים צבעוניים תוססים ונופים עוצרי נשימה. זה המקום המושלם ללכת לאיבוד ולגלות אבני חן נסתרות בכל פינה. תחנת הרכבת המפורסמת סאו בנטו, עם האריחים המורכבים שלה, היא אטרקציה חובה לכל מבקר. ואל תשכחו לצלם תמונה בגשר דום לואיס הראשון (Dom Luís I Bridge) האייקוני, המציע נופים מדהימים של נהר דורו (Douro).

לטבול את עצמך בתרבות

פורטו ידועה בתרבות ובהיסטוריה העשירה שלה, ואיזו דרך טובה יותר לחוות אותה מאשר לבקר בכמה מהמוזיאונים והגלריות שלה? מוזיאון סראלבס (Serralves Museum), שתוכנן על ידי האדריכל הנודע אלווארו סיזה (Álvaro Siza), מכיל אוסף של אמנות מודרנית ועכשווית. Livraria Lello היא חנות ספרים שתחילתה במאה ה-19 ונחשבת לאחת היפות בעולם. ולמי שאוהב יין, ביקור באחד ממרתפי היין הרבים של פורטו הוא חובה.

תענוגות אוכל ויין

אם כבר מדברים על יין, פורטו היא מקום הולדתו של יין פורט, ואין מקום טוב יותר לטעום אותו מאשר במקום מוצאו. צאו לסיור במרתפי יין הפורט בוילה נובה דה גאיה ולמדו על תהליך הייצור תוך כדי התענגות על טעימות. וכשמדובר באוכל, בפורטו יש סצנת אוכל תוססת. החל ממאכלים מסורתיים כגון פרנצ'סינה (francesinha) ובקלהאו (bacalhau) וכלה בפסטיס דה נאטה (pastéis de nata) המפורסם, תוכלו להתפנק עם בחירה. אל תשכחו לשלב את הארוחה שלכם עם ויניו ורדה מקומית לחוויית האוכל המושלמת.

חופים ונופים מדהימים

לאחר סיור בעיר הסואנת, קחו הפסקה וצאו לחוף להירגע. חופי פורטו נמצאים במרחק נסיעה קצר בלבד משם, ומציעים מפלט שליו מההמולה. חופי מטוסיניוס (Matosinhos) ופוז דו דורו (Foz do Douro) פופולריים בקרב מקומיים ותיירים כאחד. ולהרפתקנים, ביקור בעמק דורו הציורי, הידוע בכרמים ובנופים עוצרי הנשימה שלו, הוא חובה.

לסיכום, פורטו היא יעד חופשה מושלם שישאיר אתכם מחודשים ומסופקים. השילוב הייחודי של היסטוריה, תרבות, אוכל ויופי טבעי הופכים אותו למקום אידיאלי לבקר בו. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים חופשה, שקלו את פורטו, ולא תתאכזבו. מסעות שמחים!

ואם לא מצאת דירות דיסקרטיות בפורטו, ואתה חרמן – יש דירות דיסקרטיות בתל אביב