בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
האכסניות הטובות ביותר במדריד – לישון בזול וליהנות מהעיר

האכסניות הטובות ביותר במדריד – לישון בזול וליהנות מהעיר

מדריד היא עיר מדהימה ביופייה מלאה בתרבות, אמנות, אוכל והרפתקאות. זהו היעד המושלם לחקור אם אתם מחפשים חופשה מרגשת. וכשמדובר במציאת מקום הלינה המושלם, מדריד היא ביתם של כמה מהאכסניות המדהימות ביותר בעולם. בין אם אתם מחפשים חדר פרטי, שהייה קבוצתית או סתם מקום להתרסק בו אחרי יום ארוך של סיורים ברחבי העיר, במדריד יש הכל. הנה האוסף שלנו של האכסניות הטובות ביותר במדריד שלא תרצו לפספס.

1. הוסטל מולה

אכסניית מולה (Hostel Mola) ממוקמת ממש במרכז מדריד, במרחק צעדים ספורים בלבד מהארמון המלכותי (Royal Palace), ומהווה בחירה מצוינת עבור כל מטייל המחפש מקום לינה במחיר סביר אך באיכות טובה. עם מגוון חדרים פרטיים, חדרי מעונות ודירות משפחתיות, יש משהו לכל אחד. באכסניה עצמה יש חללים משותפים נהדרים, בר, מרפסת ואפילו בריכה. האכסניה מציעה גם סיורים מודרכים ופעילויות כגון סיורים רגליים במדריד, סיורים היסטוריים, סיורים במוזיאונים ועוד.

2. Bed &; Bike

Bed &; Bike הוא אכסניה נעימה הממוקמת בלב מדריד, מושלמת עבור רוכבי אופניים והרפתקנים כאחד. כפי ששמו מרמז, תוכלו לשכור אופניים כדי לחקור את העיר, ומפות וקסדות מסופקות. תוכלו ליהנות מהאזורים המשותפים כגון הגינה, הטרסה ושטח הברביקיו, כמו גם מכל המתקנים הדרושים – שירותי כביסה, קפה-בר וכן הלאה.

3. ז'רדן דה רקולטוס

המקום הזה הוא אחד האכסניות המדורגות ביותר במדריד, ולא בכדי. האכסניה ממוקמת בשכונת לאס לטראס (Las Letras) המפורסמת, וידועה במתקנים החיצוניים הנפלאים שלה, כגון בריכה, טרסה וגינה. בפנים, יש קפה-בר, והאורחים יכולים לבחור בין חדרים פרטיים, חדרים משותפים, או דירות פרטיות מאובזרות במלואן. 4. The Hat

The Hat מושלם למי שמחפש להתארח באחת השכונות האופנתיות ביותר של מדריד. אכסניה זו מעוצבת היטב, ותוכלו ליהנות ממגוון שירותים כגון בר, טרסה, חדר משחקים, שירותי כביסה ושפע של חללים משותפים. המלון מציע גם אופניים להשכרה. המלון מהווה בחירה מצוינת עבור אלו המחפשים שהייה בלתי נשכחת באחד הרובעים האופנתיים ביותר של מדריד.

 5. Room007 Chueca

Room007 Chueca הוא בחירה פופולרית עבור אנשי עסקים ומטיילים. אכסניית בוטיק זו כוללת מסעדה טעימה, בר מודרני, ומרפסת גג פנטסטית עם כמה מהנופים הטובים ביותר של מדריד, בתוספת אופניים להשכרה. החדרים נוחים ומציעים לאורחים את כל השירותים הדרושים, ויש שפע של אזורים משותפים ושירותים ליהנות מהם.

לא משנה איזה סוג של חוויה אתם מחפשים במדריד, אין ספק שתהיה כאן האכסניה המושלמת עבורכם. מאכסניות מפוארות עם המון שירותים ועד מקומות נעימים באזורים האופנתיים של העיר, במדריד יש משהו לכל אחד. בפעם הבאה שתמצאו את עצמכם במדריד, הזמינו את אחת האכסניות הללו והתחילו לחקור את העיר הנפלאה הזו. תיהנו במדריד, אל תשכחו לבלות עם נערות ליווי