בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
הוקאפ  לעומת דייטינג

הוקאפ  לעומת דייטינג

בעולמינו ישנן 3 דרכים באמצעותן רווקים יכולים לקבל סקס. האפשרות הראשונה היא באמצעות דייטים, האפשרות השנייה היא באמצעות הוקאפ, כלומר לפגוש בחורות למטרות מין. והאפשרות השלישי שכולם מכירים היא בילוי עם נערות ליווי בחיפה, קריות והצפון. על נערות ליווי אין צורך להסביר, אך מהם בעצם ההבדלים בין הוקאפ לבין דייטינג?

הוקאפ הוא בילוי חד פעמי

המשמעות של הוקאפ הוא לפגוש בחורה למטרות מין. זהו בילוי חד פעמי. נכון, יתכן שתרצו לחזור על זה, אבל כאשר ישנם מפגשים חוזרים זה כבר הולך לכיוון של מערכת יחסים וחוצה את הגדרות ההוקאפ. גם כאשר מדובר במערכת יחסים מינית ולא יותר, היא עדיין הופכת למשהו אחר. אם אינכם מעוניינים בזה, פשוט חפשו בחורות למפגשים שכאלו. תוכלו למצוא אותן במועדונים או באמצעות אפליקציות. 

מפגשים שכאלו ממלאים אותנו בריגוש. גברים העושים זאת באופן תכוף זוכים להכיר נערות רבות ולגוון את חיי המין שלהם. כל פעם שמזיינים נערה חדשה זהו ריגוש חדש, וזה אף פעם לא נמאס. לכל נערה יש קסם אחר, סגנון אחר ואפילו ריח אחר. כך שזה תמיד כיף ומרגש מחדש. 

ישנו גם קסם מיוחד של סקס עם זרים, אנשים שאינכם מכירים ואפילו אינכם רוצים להכיר. כל מה שאתם רוצים לחוות זה כמה רגעים אינטימיים וללכת לדרככם. 

דייטינג 

כמובן שסקס הוא החלק הכי כיף בדייטינג, אבל יש כאן הרבה יותר מזה. גם אם הכוונות של הדייט אינן רציניות, כלומר אינכם מחפשים קשר רציני, עדיין צריך איזה בסיס משותף לקשר שהוא יותר מיחסי המין. אחרת פשוט לא יעניין אתכם להיפגש שוב. כמובן שחשוב לתאם ציפיות; אם הכוונה שלך זה משהו קליל בלי התחייבות, אך לבחורה ישנן תכניות אחרות זה יעורר בסופו של דבר בעיות. כמו כן צריך לקחת בחשבון שכאשר ממשיכים להיפגש, למרות הכוונות המקוריות אתם עשויים אפילו להתאהב וזה יכול להפוך לקשר מחייב. אין בזה שום דבר רע, אבל אולי זה לא מה שמתאים לכם ברגע זה. 

בין אם אתם מחפשים בחורות להוקאפ או בחורות לדייטינג, היום זה קל מתמיד. וכמובן זה בזכות האינטרנט והפלטפורמות השונות בהן ניתן להכיר בחורות לכל מטרה.