בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
טיפים לבילוי עם נערות ליווי

טיפים לבילוי עם נערות ליווי

אז לצערנו אין הרבה סקס בישראל ארץ הקודש ובכל זאת, ישנם גברים רבים הנוהגים לבלות עם נערות ליווי, אך ישנם גם כאלו שמעולם לא עשו זאת. הפעם החלטנו לפנות אל הגברים המנוסים ולבקש מהם כמה טיפים על מנת להפיק את המיטב מהבילוי עם נערות ליווי. אלו טיפים המבוססים על הניסיון שלהם.

טיפ 1 – אל תתכננו מראש

אחד היתרונות של נערות ליווי הוא היכולת לעשות בילוי ספונטני, מעכשיו לעכשיו. הגברים המנוסים ממליצים לנצל את היתרון הזה ולא לעשות תכניות מראש. כך תוכלו לחכות לרגע ולראות האם זה באמת מה שבא לכם לעשות, או שאולי צצו תכניות אחרות. בדרך כלל גברים מגיעים אל הבילוי הזה בהתלהבות ומצפים לו בכיליון עיניים. אבל בכל זאת המנוסים מציעים לא לתכנן מראש.

טיפ 2 – דירות דיסקרטיות

הטיפ השני נוגע למקום הבילוי עם הנערות. ברמת העיקרון אפשר להזמין אותן לכל מקום. אך נראה שהמקום הפופולרי ביותר הוא דירות דיסקרטיות. הדירות הללו עונות במקביל על כמה דברים. אין צורך להזמין מראש, דבר חשוב לאוהבי הספונטניות. היתרון השני של הדירות הללו הוא שהן תוכננו במיוחד לסוג זה של בילויים והדירות בפני עצמן מעניקות לכם חוויה מפנקת. ולבסוף זהו גם פתרון משתלם יותר מאשר בילוי בבתי מלון.

טיפ 3 – תיהנו מהמגוון

אילו בחורות אתם זוכים לפגוש בדרך כלל? במועדונים שאתם מבלים או אפליקציות ההיכרויות ישנן בחורות ישראליות בעיקר. שום דבר נגד בחורות ישראליות, אך בתור גברים תרצו גם להכיר בחורות ממדינות אחרות. אם אתם בחופשה בחו“ל זה אולי יותר טבעי, אך כאן בארץ מעטים פוגשים בחורות מחו“ל. אבל כאשר אנו מדברים על נערות ליווי, כאן ישנן נערות רבות המגיעות ממדינות זרות. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר בנערות ליווי שעובדות בתל אביב, שכן ידוע שרובן תיירות שמגיעות לפה גם למטרות חופשה ובילוי. זוהי הזדמנות עבורכם ליהנות מהמגוון ולהכיר בחורות שאתם לא פוגשים כל יום.

טיפ 4 – אל תוותרו על העיסוי

יש הרבה דברים שאפשר לעשות עם הנערות. ניתן לצאת למסעדה או מסיבה, וזה נחמד. אבל ישנו שירות נוסף שהן מעניקות וזהו עיסוי גוף מפנק. עיסוי הוא בילוי בפני עצמו יש לו הרבה מאוד יתרונות בכל הקשור לגוף ולנפש. גברים שהתנסו מציעים לגברים המתחילים לא לוותר על העיסוי. נערות הליווי יודעות להעניק עיסוי יותר טוב מכל מעסה שתמצאו בספא הכי יוקרתי שיש. הן מרגישות מאוד בנוח עם האינטימיות והן יודעות כיצד לעבוד על גוף הגבר ולגרום לו להרגיש נעים.

אנו מקווים שתעשו שימוש בטיפים הללו. ולאחר שתצאו לבילוי עם נערות ליווי אולי תוכלו לתרום לנו גם כמה טיפים משל עצמכם.