בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
יחסי מין בעידן ה ME TOO

יחסי מין בעידן ה ME TOO

עם הפריצה של ארגון ME TOO לחיינו והעלייה בתלונות של נשים על התנהגות לא הולמת בעלת אופי מיני, גברים רבים מרגישים מבולבלים. חס וחלילה, אף אחד אינו מזלזל בנשים, ובאמת חשוב לשמור על כבודן. כל מגע מיני חייב להתנהל בהסכמה – חייבת להיות הסכמה ברורה ונלהבת בין שני הצדדים ואין מקום לשום דעה שונה. 

חשוב שנדע איך להתנהג ונימנע מפגיעה בנשים. אף אחד אינו מעוניין לפגוע באף אחת, ובטח שלא למצוא את עצמו על ספסל הנאשמים או ”נצלב“ ברשתות החברתיות. 

לכן גם חשוב גם להיות מודעים להשפעתם של סמים ואלכוהול. כידוע אלו משבשים את שיקול הדעת ויכולים לגרום לאישה לעשות מעשים שלא הייתה עושה בנסיבות אחרות. כך שאם יש לכם תכנית לגרום למישהי להשתכר על מנת להשכיב אותה, אתם ממש בדרך הלא נכונה והלא ראויה! סקס ללא הסכמה ברורה הוא אונס. 

כיצד לקיים מפגשים מיניים בטוחים

הצורך לכבד את הנשים לא נועד למנוע מהגברים לבטא את הצרכים המיניים שלהם. אין ניגוד בין הדברים. אנו יכולים להביא את הצרכים המיניים שלנו לידי סיפוק מלא, בצורה שבה אנו רוצים. פשוט עלינו למצוא את הפרטנריות אשר מוכנות לקיים יחסי מין, בזמן, במקום ובאופן שאנו מבקשים. 

נכון, לא כל יום תפגשו את הפרטנרית שרוצה לקיים אתכם יחסי מין. אבל מצד שני גם נשים רוצות יחסי מין ותוכלו למצוא לא מעט נשים שיסכימו בהתלהבות מוחלטת. אך תבזבזו את זמנכם על מי שאינה מעוניינת, יש הרבה דגים בים. 

גרים במרכז ? אם הדחף בוער בכם, ולא מצאתם שותפה ללילה זה, תמיד תוכלו לפנות לשירותי ליווי במרכז. מבקרים בצפון ? יש גם שפע של דירות דיסקרטיות באזור זה. הבחורות האלו ישמחו לבלות אתכם וגם לתת את הסכמתן לקיום יחסי מין. אך שימו לב כי גם את נערות הליווי צריך לכבד. יתכן שיש לכם צרכים מיניים חריגים שאינם מקובלים על נערת הליווי. לכן על מנת למנוע אכזבות ומצבים לא נעימים כדאי לתאם מראש את הציפיות. למשל לא כל נערת ליווי מעוניינת לקיים יחסי מין אנאליים. למרות שלרובן אין שום בעיה עם זה והן יעשו זאת בשמחה והתלהבות, תמיד כדאי לוודא זאת מראש.