בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
מה עושות נערות ליווי 

מה עושות נערות ליווי 

אם אין לכם ניסיון עם נערות ליווי אתם אולי תוהים לגבי השירותים שמעניקות נערות ליווי בהרצליה, מה הן בעצם עושות, איך זה עובד והאם זה בסדר לשכור את שירותיהן.

במקרים רבים האמונות שלנו נובעות ממה שאנו רואים בקולנוע. שם אנו מקבלים את הרושם כי נערות ליווי זה דבר יקר המציע שירותים מפוקפקים. במציאות הדברים קצת שונים. נתחיל מהמחיר, הוא דבר זול שכל אחד יכול להרשות לעצמו וזה ממש לא עולה אלפי דולרים כפי שאתם עשויים לחשוב (מצד שני זה אולי שווה כמה אלפי דולרים). כמו כן מדובר בנערות נורמטיביות המציעות שירות מכובד וחשוב עבור אנשים רבים. אולי קיימות תופעות שוליים שליליות התואמות לסטיאורוטיפ שלכם, אך רובן בסך הכל נערות הרוצות להתפרנס בכבוד ולא להיות תלויות באף אחד; שאיפה שכל אחד יכול להזדהות איתה. 

בראש ובראשונה הנערות הן בנות לוויה. הן יכולות להתלוות אליכם לכל אירוע, בתור ידידה או להעמיד פנים כאילו מדובר במשהו שהוא יותר מזה. הן בנות שיחה נעימות ויכולות לסייע לכם להיכנס בביטחון לכל אירוע. הן יהפכו את הערה למעניין לא רק עבורכם, אלא גם יהפכו אתכם למעניינים וישימו אתכם במרכז תשומת הלב. אין כאן התחייבויות לקשר ארוך טווח ולא שום דבר שיכול להפוך את הבילוי לכבד ומציד. הכל מתנהל בראש קליל.

נערות הליווי יכולות גם להעניק לגבר פינוק ארוטי גופני. זה לא חובה ,אבל למה לא לנצל את הכישרונות והמוטיבציה של הבחורות היפות הללו. בהחלט תוכלו לבלות איתן בדירות דיסקרטיות או בבתי מלון וליהנות גם מהחלק הזה של הערב. 

למה גברים פונים לשירותי ליווי

כולנו חולמים על בת הזוג המושלמת שיום אחד נפגוש. אך במציאות כמעט אף אחד מאיתנו לא מצליח למצוא את החצי השני שלו. אבל אין זה אומר שעלינו לסבול מבדידות ולחיות ללא מגע גופני מענג. כל אחד בנסיבותיו האישיות, אך בגדול זוהי הסיבה מדוע גברים רבים מבלים עם נערות ליווי. בהתחשב בכך שבעולם המודרני הגברים עובדים שעות רבות, ואין להם זמן לצאת לבלות ולהכיר, רמת הבדידות עולה. וכאשר רמת הבדידות עולה, כך עולה גם נחיצותן של נערות הליווי.