בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
מה צריך לדעת על שימוש בקונדומים

מה צריך לדעת על שימוש בקונדומים

קונדומים הם דבר חשוב מאוד. הם משמשים אותנו לצורך מניעה של מחלות מין ולצורך מניעת הריונות לא רצויים. חשוב להיות אחראיים ולהשתמש בהם. בין אם אתם מבלים עם נערות ליווי בתל אביב והמרכז, או מבלים עם בת הזוג, תמיד חשוב להקפיד על זה.  אבל יש כמה דברים שצריך להקפיד עליהם:

  • יש לשים את הקונדום בצורה הנכונה. אם טעיתם, יש לזרוק אותו ולנסות אם אחד חדש. 
  • אם אתם משתמשים בחומרי סיכה, חשוב להקפיד להשתמש בחומרי סיכה המתאימים לשימוש בקונדומים ולא חומרי סיכה המבוססים על שמנים. 
  • החזיקו בקצה הקונדום כאשר אתם מגלגלים אותו כלפי מטה. הקפידו לגלגל אותו עד לבסיס איבר המין .
  • לפני שמשליכים את הקונדום יש לקשור אותו.

חשוב גם שתמיד יהיו עליכם קונדומים. אם אתם בדרך לדייט זה די ברור שתרצו לקחת אתכם קונדומים. אבל מצד שני לפעמים ישנם יחסי מין המתקיימים בצורה ספונטנית ולכן חשוב שתהיו מוכנים ושיהיו לכם קונדומים בהישג יד. 

אבל היכן נשמור את הקונדומים? גברים רבים שומרים אותם בארנק או בכיס, אבל זה לא רעיון טוב. יש לשמור אותם במקום קריר, והכיסים המתחממים מחום הגוף הם אינם המקום האידאלי. החום גורם לנזק לקונדום ומעלה את הסיכויים שיקרע בשעת קיום יחסי המין. ודי ברור שאין להשאיר קונדומים ברכב, הטמפרטורה הגבוהה תהרוס אותם בוודאות.

כדאי גם להיעזר מדברים חדים. אם סתם זרקתם את הקונדום לתוך התיק, ביחד עם עטים, עפרונות ושאר חפצים חדים; אלו יכולים לפגוע בקונדום ולנקב אותו. אפילו יתכן שלא תבחינו בחור. אך בעת קיום יחסי המין החור יביא לקריאה של הקונדום ודליפה של נוזל הזרע. 

חשוב לזכור שלקונדום יש תאריך תפוגה. זה אולי נשמע לכם כמו משהו שאינו מטריד את מי שעושה בהם שימוש לעתים קרובות. אבל דווקא אלו שמרבים לזיין ולהשתמש בקונדומים מחזיקים קונדומים בכל מקום בבית ולא שמים לב מה ישן ומה חדש. 

תוכלו להחזיק קונדומים במגירה שליד המיטה. אולי תוכלו להכין קופסה מיוחדת המיועדת אך ורק לקונדומים. זה יהיה שימושי אם אתם מזיינים הרבה.