בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
מולי הג׳ינג׳ית: סיפור סקס

מולי הג׳ינג׳ית: סיפור סקס

מולי הייתה מוכנה ללילה. היא בחרה שמלה סלינקית ומחויטת שחיבקה את הקימורים שלה בכל המקומות הנכונים. שערה הג'ינג'י היה למטה וגולש, ממסגר את פניה היפות.

היא בדקה את השתקפותה בפעם האחרונה לפני שיצאה לדרך.  הערב היה מחשמל ברגע שהיא נכנסה לבר המפואר. היא יכלה להרגיש את האנרגיה בחדר – האורות היו עמומים והמוזיקה הייתה נמוכה.

מולי הביטה סביבה, עיניה התמקמו לבסוף בגבר כהה שיער בפינה, יונק מרטיני. היא לא יכלה להסיר ממנו את עיניה. כשהרים לבסוף את מבטו ותפס את מבטה, לבה החסיר פעימה.

הוא חייך אליה, ואז נעמד והלך לעברה.  "היי," הוא אמר בביטחון.  מולי הסמיקה וחייכה בחזרה. הם שוחחו במשך כמה דקות, ומולי למד מהר מאוד שהוא עורך דין מצליח עם חוש הומור מרושע. הוא היה בדיוק מסוג הגברים שהיא פנטזה עליהם.

האנרגיה בבר הייתה מוחשית, ומולי מצאה את עצמה במהרה רוצה להתקרב פיזית לבן זוגה החדש. בלי לומר מילה, היא הושיטה יד ותפסה את ידו. הוא חייך כששילב את אצבעותיו באצבעותיה והוביל אותה אל מחוץ לבר, אל אוויר הלילה.

הוא לקח אותה למלון סמוך, ממש כפי שלקח פעמים רבות נערות ליווי בהרצליה, ובשנייה שהדלת נסגרה מאחוריהם הם קרעו זה את בגדיו של זה. שפתיו ליטפו את צווארה כשידיו בחנו את גופה, מותירות אותה רועדת מתשוקה. היא פתחה במהירות את כפתורי חולצתו וחשפה את חזהו המתוח והשרירי.

במשך מה שהרגיש כמו שעות, הם נעו יחד כאחד, חקרו זה את זה וגילו עומקים חדשים לתשוקה שלהם. לבסוף, כששניהם הגיעו למצב של תשישות מוחלטת, מולי הניחה את ראשה על חזהו והקשיבה לפעימות לבו, מתענגת על הזוהר שלאחר עשיית האהבה הנלהבת שלהם.

הלילה התקרב לסיומו, ומולי חזרה הביתה, זיכרון המפגש החושני שלהם חי במוחה. היא כבר ספרה לאחור את הימים עד ששניהם יוכלו לחוות זאת שוב.