בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
מי מפחד מנערות ליווי

מי מפחד מנערות ליווי

מסתבר שישנם גברים רבים שהיו רוצים לבלות עם נערות ליווי בהרצליה.

הם מפנטזים על זה ואולי חולמים על זה כאשר הם מביאים ביד. אבל מסתבר שיש משהו שמרתיע אותם ומונע מהם לממש את הפנטזיה. ואם זו הבעיה שלכם אז תדעו שאתם מונעים מעצמכם עולם שלם של פנטזיות. בילוי עם נערות ליווי הוא פנטזיה בפני עצמה, אך בתוכה ישנן גם פנטזיות רבות שניתן להגשים.

למה גברים מפחדים מנערות ליווי

אולי אחת הסיבות, למרות שגברים לא מודים בכך, היא הניסיון הרב של הנשים. בעוד מבחינה אובייקטיבית אין ספק כי מדובר ביתרון גדול. נערות מנוסות יודעות כיצד לפנק את הגבר. יש להן ביטחון עצמי והן יודעות איפה לגעת ובאיזו עצמה על מנת להעניק לגבר את הפורקן שהוא זקוק לו. אך מסתבר שישנם גברים שדווקא הניסיון הרב של נערות הליווי מרתיע אותם. גברים חסרי ניסיון עשויים להרגיש שלא בנוח עם נשים שיודעות יותר מהם על סקס. אנו מציעים לכם לראות בזה הזדמנות לשפר ולהעמיק את הידע והניסיון שלכם בכל מה שקשור לסקס.

סיבה אחרת בגינה גברים פוחדים מנערות ליווי היא החשש ממחלות מין. בעוד בהחלט יש לחשוש ממחלות מין ולהשתמש באמצעי המניעה המתאימים (וווי יקפידו על כך), בפועל הסיכון אצל נערות הליווי הוא קטן יותר. ניתן להניח כי מכיוון שהן מבלות עם הרבה גברים הן חשופות יותר למחלות, אך בפועל דווקא בגלל זה יש להן מודעות יותר גבוהה לנושא והן נשמרות יותר. הן מקפידות להשתמש באמצעי מניעה והן עושות בדיקות בצורה תקופתית. מה שאיננו יכולים להגיד על יתר הבנות.

סיבות אחרות יכולות להיות החשש מניצול. בעוד הגברים רוצים ליהנות ולבלות אנו נשטפים בסיפורים על סחר בנשים ותופעות של ניצול. ברור שאיננו רוצים להיות חלק מזה. אבל אם תפגשו נערות ליווי תוכלו לראות שאלו הן נערות רגילות המארחות גברים בדירתן. הן עושות זאת מתוך בחירה והן גם די נהנות מזה. עבור נשים רבות זוהי דרך קלה להרוויח כסף, להתפרנס בכבוד וליהנות מחוויות מסעירות ומרגשות.