בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
סקס בבית הקברות: אל תתנו לזה לקרות באתר הקבורה המקומי שלכם

סקס בבית הקברות: אל תתנו לזה לקרות באתר הקבורה המקומי שלכם

כשחושבים על קיום יחסי מין בבית קברות, עולות בראש תמונות של מפגש חשאי מלא בשחיתות. אבל, באופן מעניין, זה יכול גם ללבוש צורה הרבה יותר שפירה כמו כמה אנשים מוצאים מיקומים חדשים, לא שגרתיים למפגש רומנטי עם בן הזוג שלהם. למרות שזה אולי נראה כמו רעיון טוב באותו זמן, קיום יחסי מין בבית הקברות הוא לא רק חוסר כבוד לנפטר, אלא יכול גם לא חוקי תגובה רגשית של משפחות לבקר את יקיריהם.

אמנם יש רמה מסוימת של טאבו הקשור לקיום יחסי מין בבית קברות, אבל זה הופך להיות נפוץ יותר ויותר. זה נכון במיוחד עבור מבוגרים צעירים המחפשים מקומות חדשים לחקור מחוץ לחדר השינה. אבל אם הם בוחרים לקיים יחסי מין בבית הקברות, עליהם להתחשב במסורות התרבותיות ולכבד את מקום מנוחתם האחרון של אלה שקדמו להם.

כדי להתחיל, חשוב להכיר את ההשלכות החמורות האפשריות של להיתפס על קיום יחסי מין בבית קברות. בהתאם לתקנות בית הקברות ולחוקים באזור, אלה המקיימים יחסי מין עלולים להיות מואשמים בחוסר צניעות ציבורית או בפעילות זימה. תלוי איזה מהם מוחל, העבירה עלולה לגרור קנס כבד, עונש מאסר ואולי מאסר על תנאי.

מעבר להשלכות המשפטיות, ישנן השלכות המעשים על יקיריו של המנוח. מי שמבקר בבתי קברות וקובר בהם את קרוביו מחפש לעתים קרובות מקום של נחמה ונחמה. לגלות שהם חוללו בדרך זו זה עלבון לאלה שמתאבלים ויכולים להעלות המון רגשות.

בהתחשב בכך שרוב האנשים העוסקים בפעילות מינית בבית הקברות למעשה עושים זאת ללא רשות, עדיף להיות דיסקרטיים ביותר כאשר הם נמצאים בבית הקברות. זה אומר להתלבש כראוי לאירוע ולעזוב מיד לאחר סיום המפגש המיני. כמו כן, חשוב להיות מודעים לצלילים שאתה משמיע, במיוחד במהלך היום כאשר אנשים עשויים עדיין לבקר.

בנוסף להשלכות המשפטיות והרגשיות האפשריות, קיים גם סיכון לפגיעה פיזית. בתי קברות יכולים לעתים קרובות להיות מקומות שוממים, הרחק מעין הציבור, מה שהופך אותם למקומות אידיאליים עבור פושעים לתפוס קורבנות תמימים. בנוסף, הקרקע יכולה להיות גלית ולא אחידה מה שמקל על מישהו למעוד וליפול בחיפזון שלו לברוח ברגע שהוא נתפס.

לבסוף, כשזה מגיע לסקס בבית הקברות, הנקודה הסופית היא לכבד את המתים. בין אם אתם מבקרים בבית הקברות כדי לחלוק כבוד או להיפגש עם בן זוג למפגש רומנטי, האווירה הכללית צריכה להיות של כבוד חגיגי לכל אלה שהלכו לפניכם.

קיום יחסי מין בבית קברות הוא דבר שאין להקל בו ראש. זה גם לא חוקי וגם לא מכבד את המתים, ויכול להיות בעל השלכות רגשיות חמורות על אלה שאיבדו מישהו בבית הקברות. למי שמחפש מקום חדש למפגש, עדיף לקחת את הזמן לחקור את כל החוקים, ולהתחשב ברגשותיהם של המבקרים בקברים היקרים של יקיריהם. 

במקום להסתבך, מוטב להזמין נערות ליווי ברמת גן