בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
אומנות ההיכרויות המקוונות

אומנות ההיכרויות המקוונות

בעידן הדיגיטלי של היום, העולם העצום והרחב שלנו נראה לעתים קרובות נגיש מאוד עם מכשיר ביד. עם פעולה פשוטה באינטרנט, ייתכן שאתה משוחח בצ'אט עם מישהו במרחק קילומטרים או אולי השכן הקרוב ביותר שלך.

מעבר למקומות הבילוי המקומיים הרגילים ולצ'אטים משרדיים, האינטרנט מציג בפנינו שילוב של סיפורים ואנשים מכל רחבי העולם. זה יותר מסתם להתיידד; זה כמו לקבל מבט רענן על העולם בלי לקפוץ על מטוס. בנוסף, קשה לנצח את הקלות של כל זה. דמיינו את זה: אתם יושבים בכיסא הנוח שלכם או בתור לקפה, ושיחה חדשה ניצתת. עבור רבים, האינטרנט הוא יותר מסתם דיבורי סרק; זה המקום שבו הם מוצאים קשרים חשובים. בין אם זה באפליקציות היכרויות פופולריות או באתרי מזדמנים למפגשים נינוחים יותר, יש משהו שם בחוץ לכל אחד.

אבל אם אתה מחפש באמת לעשות רושם נהדר כשאתה פוגש אנשים באינטרנט, יש בזה אמנות. הנה כמה טיפים לשליטה באמנות המפגש עם אנשים חדשים באינטרנט.

1. היו אותנטיים – למרות שקל להיות מישהו שאתם לא מחוברים אליו, זה לא הרעיון הטוב ביותר אם אתם מקווים ליצור קשרים משמעותיים. במקום זאת, היו אותנטיים והראו לכם את עצמכם האמיתיים. בדרך זו, האדם השני יקבל תחושה טובה יותר של מי אתה באמת ומה אתה.

2. עשו את המחקר שלכם – לפני שאתם נכנסים לשיחה, נסו קודם כל לעשות מחקר קטן על האדם השני. קח קצת זמן לבדוק את הפרופיל המקוון שלהם ולקרוא על דברים שהם פרסמו בעבר. זה ייתן לך מושג טוב יותר עם מי אתה מדבר ויעזור לך להתאים את השיחה בהתאם.

3. היו אמיתיים – אחת הדרכים המהירות ביותר לכבות מישהו היא להתאמץ יותר מדי להיות מישהו שאתם לא. במקום זאת, היו אמיתיים והשיחות שלכם יהיו הרבה יותר משמעותיות. כמובן, אל תפחדו לחלוק דעות, סיפורים ופיסות אחרות של עצמכם. האדם השני יעריך את הפתיחות והאותנטיות שלך.

4. הקשיבו – קל להתעטף בניסיון לעשות רושם נהדר ולשתף את הסיפורים שלכם, אבל אל תשכחו גם להקשיב. הקשבה לאדם השני תעשה אותך הרבה יותר מעניין ומרתק בשיחה. בנוסף, אתה תמיד יכול לקבל נקודות בונוס על שאילת שאלות מתחשבות והפגנת עניין אמיתי.

5. היו סבלניים – רומא לא נבנתה ביום אחד. בשיחות מקוונות, דברים יכולים לזוז מעט לאט יותר וייתכן שיידרשו כמה ניסיונות כדי ליצור קשר משמעותי. התאזר בסבלנות, המשך לדבר ותן לאדם השני זמן להיפתח.

לבסוף, אל תשכחו ליהנות! לא משנה עם מי אתה מדבר, באינטרנט או מחוצה לו, זכור להירגע וליהנות מהשיחה. ככל שתהיו פתוחים ונינוחים יותר, כך יהיה לכם קל יותר ליצור קשרים חדשים ולחזק קשרים קיימים.

על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה תהיה בדרך לשלוט באמנות של מפגש עם אנשים חדשים באינטרנט. עם קצת סבלנות ותרגול, בקרוב תהיה לך רשת שלמה של חברים ומכרים ברחבי העולם! ואם בא לכם סקס מידי, פשוט בואו אל דירות דיסקרטיות בתל אביב