בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
הסושי הכי טוב בוונציה: גן עדן קולינרי לאוהבי סושי

הסושי הכי טוב בוונציה: גן עדן קולינרי לאוהבי סושי

ונציה, העיר הציורית הידועה בתעלות הרומנטיות שלה, טיולי הגונדולה הקסומים והארכיטקטורה המדהימה, היא גם גן עדן לפודיז. בעוד המטבח האיטלקי עשוי להיות הדבר הראשון שעולה בראש, ונציה מתגאה בסצנת סושי תוססת שתשאיר אותך חשק לעוד. מניגירי מסורתי ועד לחמניות יצירתיות, מגוון הצעות הסושי בעיר היפה הזו מרשים באמת. אז אם אתם חובבי סושי שמתכננים טיול לוונציה, הנה כמה מקומות סושי שחובה לנסות שישדרגו את חווית האוכל שלכם לרמה חדשה לגמרי. 

היכרות עם סצנת הסושי של ונציה

לפני שנצלול למקומות הסושי הטובים ביותר בונציה, חשוב להבין את סצנת הסושי בעיר. למרות היותה לא עיר יפנית מסורתית, ונציה צברה מוניטין של הגשת כמה מהסושי הטוב ביותר באירופה. זאת בעיקר בשל קרבתה לים, המאפשרת שימוש בפירות ים טריים, ותעשיית התיירות החזקה שלה, המביאה השפעות מגוונות וחומרי גלם איכותיים מרחבי העולם. יתר על כן, הביקוש לסושי גדל בוונציה, מה שהוביל לעלייה במספר מסעדות הסושי, הן בבעלות יפנית והן בבעלות איטלקית. כתוצאה מכך, סצנת הסושי של ונציה היא תערובת ייחודית של טכניקות וטעמים יפניים מסורתיים, יחד עם השפעות ים תיכוניות ואיטלקיות.

עכשיו, בואו נסתכל מקרוב על כמה ממקומות הסושי הטובים ביותר בונציה.

1. סושי סנבה  – ממוקם ברובע קאנארג'יו, סושי סנבה הוא פנינה נסתרת האהובה על המקומיים והתיירים כאחד. המסעדה מציעה אווירה נעימה ואינטימית, עם קומץ שולחנות בלבד וסושי בר. התפריט הוא שילוב של מנות מסורתיות ויצירתיות, עם דגש על שימוש בפירות הים הטריים ביותר. מנת הדגל שלהם, "ונציה רול", היא חובה לנסות, וכוללת שרימפס אדריאטי מקומי ובס ים. השף מתגאה גם בתהליך הכנת הסושי המסורתי, תוך שימוש בסכין ומחצלת במבוק בלבד כדי להבטיח מרקם וטעם מושלמים. סושי סנבה מציע גם רשימת סאקה ויין נרחבת להשלמת הארוחה שלכם.

2. אוסטריה בנקוג'ירו – שוכנת לאורך התעלה הגדולה, אוסטריה בנקוג'ירו ידועה לא רק במטבח האיטלקי המעולה שלה, אלא גם בהיצע הסושי שלה. שף הסושי, נובו, התאמן בטוקיו והביא את מומחיותו ותשוקתו לסושי לאוסטריה מוזרה זו. התפריט כולל מגוון אפשרויות סושי מסורתיות, החל מלחמניות מאקי קלאסיות ועד מנות הרפתקניות יותר כמו סשימי אוני (קיפוד ים). פירות הים בהם נעשה שימוש מגיעים משוק ריאלטו (Rialto Market) הסמוך, מה שמבטיח טריות ואיכות. מסעדת Osteria Bancogiro מציעה גם מבחר גדול של יינות איטלקיים, מה שהופך אותה למקום המושלם ליהנות משילוב של טעמים יפניים ואיטלקיים בעודכם משקיפים על התעלה הגדולה (Grand Canal) הציורית.

3. ראקו סושי – ממוקם ברובע דורסודורו התוסס, Raku Sushi הוא עוד מקום חובה סושי בוונציה. התפריט מציע שילוב של מנות סושי מסורתיות ועכשוויות, עם דגש על מרכיבים עונתיים. תשומת הלב של השף לפרטים ולהגשה ניכרת בכל מנה, מה שהופך אותה לחגיגה הן לעיניים והן לבלוטות הטעם. המסעדה מציעה גם מגוון רחב של אפשרויות צמחוניות וטבעוניות, המראות את מסירותם לקייטרינג לכל העדפות התזונה. יתר על כן, הפנים הנעים והמודרני מוסיף לחוויית האוכל הכוללת.

 4. Il Pronto Sushi – &; Onigiri – לחוויית סושי נינוחה ומשתלמת יותר, בקרו באיל פרונטו סושי אנד אוניגירי (Il Pronto Sushi & Onigiri), הממוקם ברובע סן פולו (San Polo) ההומה. מסעדה קטנה זו מציעה מגוון רחב של אוניגירי (כדורי אורז) ולחמניות סושי, כולם טריים לפי הזמנה. המנות נדיבות, והמחירים סבירים, מה שהופך אותו למקום פופולרי בקרב המקומיים. עם שילוב של טעמים מסורתיים וחדשניים, Il Pronto Sushi & Onigiri הוא המקום המושלם עבור חטיף מהיר או הפסקת צהריים מטיולים.

לסיכום, סצנת הסושי של ונציה היא שילוב של מסורת, יצירתיות וחומרי גלם איכותיים. מחוויות אוכל מפוארות ומשובחות ועד אפשרויות מזדמנות ובמחיר סביר, יש משהו לכל חובב סושי בעיר היפה הזו. פירות הים הטריים, השפים המיומנים וההשפעות הקולינריות הייחודיות הופכים את ונציה לגן עדן לחובבי סושי. אז בפעם הבאה שאתם בעיר המקסימה הזו, הקפידו להתפנק בכמה מהצעות הסושי הטובות ביותר שיש לה להציע. בון אפטיט!

אבל אל תבזבזו את כל הזמן במסעדות, יש הרבה דברים מעניינים בוונציה, אפילו נערות ליווי