בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
פותחים שיאים חדשים של הנאה: 3 מקומות יוצאי דופן לקיים יחסי מין

פותחים שיאים חדשים של הנאה: 3 מקומות יוצאי דופן לקיים יחסי מין

סקס הוא אקט טבעי ואינטימי בין שני מבוגרים בהסכמה, אבל לפעמים הריגוש של לנסות משהו חדש ולא שגרתי יכול להעצים את החוויה. בעוד חדר השינה עשוי להיות המיקום הנפוץ ביותר לעשיית אהבה, יש הרבה מקומות אחרים לחקור ולהוסיף קצת תבלין לחיי המין שלך. ממקומות ציבוריים בלתי צפויים ועד למקומות פרטיים, הנה שלושה מקומות יוצאי דופן לקיים יחסי מין שעשויים פשוט לפתוח שיאים חדשים של הנאה עבורך ועבור בן / בת הזוג שלך.

1. שדרגו את התשוקה שלכם במעלית

  מעליות הן אולי כלי תחבורה יומיומי, אבל הן גם מספקות הזדמנות ייחודית לפעולה מהבילה. החלל הסגור, התאורה העמומה והצליל הפועם של המעלית הנעה מעלה ומטה יוצרים את התפאורה המושלמת למפגש אינטנסיבי ומלא אדרנלין. השינויים המהירים בלחץ בזמן שהמעלית נעה יכולים גם להעצים את התחושות במהלך קיום יחסי מין, מה שהופך אותה לחוויה מרגשת עבור שני בני הזוג. רק הקפידו לפקוח עין על מצלמות אבטחה ולצאת מהמעלית לפני שמישהו אחר נכנס!

כמובן, בטיחות היא תמיד דאגה מרכזית כאשר מנסים כל מיקום לא קונבנציונלי למין. ודא שאתה דיסקרטי וזהיר, שכן להיתפס יכול לא רק להיות מביך אלא גם לגרום לתוצאות משפטיות. עדיף לשמור את ההרפתקה הזו לזמנים שקטים יותר או לאחר שעות העבודה, כאשר הסיכויים להיתקל באנשים אחרים הם מינימליים. כמו כן, לפני שאתם עושים את הצעד, הקפידו לנקות ולחטא כל משטח שעלול לבוא במגע עם העור שלכם לחוויה היגיינית ומהנה.

2. קחו את זה לטבע הגדול

תבלו את חיי המין שלכם בכך שתוציאו אותם החוצה – ואני לא מתכוונת לחצר האחורית שלכם. החוץ הנהדר יכול לספק את הרקע המושלם למפגש רומנטי ואינטימי עם בן או בת הזוג. מחוף מבודד למסלול הליכה מבודד, יש המון מקומות לבחירה. הריגוש טמון בלהיות מוקפים ביופיו של הטבע תוך התענגות זה על חברתו של זה.

אחד הדברים הטובים ביותר בקיום יחסי מין בחוץ הוא אלמנט נוסף של סיכון והתרגשות. אתה אף פעם לא יודע מי עלול להיתקל במפגש שלך, ותחושת הסכנה הזו יכולה להגביר את התחושות שלך ולהפוך את החוויה למרגשת עוד יותר. דמיינו שאתם מוקפים בצלילים המרגיעים של האוקיינוס כשאתם ובני זוגכם מאבדים את עצמכם ברגע – זו חוויה בלתי נשכחת וחושנית ששניכם תוקירו.

עם זאת, חשוב להיות מודעים למיקום שתבחרו ולוודא שזה חוקי ובטוח להתמכר לפעילות מינית שם. כמו כן, היזהרו מכל חרקים או חפצים חדים שעלולים להרוס את מצב הרוח. אל תשכחו לארוז כמה דברים חיוניים, כמו שמיכה, מגבת ואולי אפילו כמה חטיפים כדי להפוך את המפגש לנוח ומהנה יותר. ואם אתה מרגיש הרפתקני, אתה יכול אפילו לנסות תנוחה חדשה או שתיים כי יהיה בלתי אפשרי לעצור בתוך חדר שינה.

3. הירגעו עם חיבור ספא

יום ספא עוסק כולו בהרפיה, התחדשות וטיפוח עצמי, אז למה לא להוסיף קצת אינטימיות לתערובת? המים החמים, השמנים הארומטיים והאווירה השלווה יכולים להכין את הקרקע לרגע חושני ואינטימי עם בן או בת הזוג. רק דמיינו שאתם עושים סקס בג'קוזי מבעבע או בסאונה מפנקת – המים החמים והאדים יכולים להיות מגרים להפליא ולהוסיף מימד חדש לעשיית האהבה שלכם. זו גם הזדמנות מושלמת להתפנק קצת במשחק מקדים, מכיוון שהחום יכול להפוך את גופכם לרגיש יותר ומגיב יותר למגע.

כמובן, תרצו לוודא שטיול הספא שלכם לא יופרע על ידי אחרים. שקול להזמין חדר פרטי או סוויטה כדי לקבל את הפרטיות שאתה צריך עבור המפגש האינטימי שלך. וכמו תמיד, הפעילו דיסקרטיות ונקו אחרי עצמכם כדי להבטיח חוויה נעימה גם לכם וגם לאורחים אחרים.

לסיכום, בעוד חדר השינה המסורתי תמיד יהיה מקום ללכת לסקס, יציאה מאזור הנוחות שלך ולנסות משהו חדש יכול להוסיף התרגשות ולהצית מחדש את התשוקה במערכת היחסים שלך. מהעומס המרגש של ניסיון מעלית ועד לתחושות המרגיעות של מפגש בחוץ, מיקומים לא שגרתיים אלה לסקס יכולים לפתוח רמות חדשות של הנאה עבורך ועבור בן / בת הזוג שלך. אז למה לא לקחת סיכון ולצאת להרפתקה חדשה של אינטימיות והנאה? 

וכמובן, אפשר פשוט להזמין לביתכם נערות ליווי בקריות