בלוג בנושא המלצות סקס ומין בארץ ישראל
שי ועירית מזדיינים ומתאהבים

שי ועירית מזדיינים ומתאהבים

זה היה קיץ של אהבה בישראל. עירית וש י היו מאוהבים מהיום שבו נפגשו במהלך טיול לימודים בחו"ל לפני שנתיים.

עירית עלתה לישראל רק כמה חודשים לפני כן ועדיין הייתה חדשה באזור. היא שמעה על שי , הצעיר הישראלי הנאה, מפה לאוזן. כולם דיברו עליו כל כך גבוהה, והיא מיד נמשכה אליו ברגע שהם נפגשו. זה

היה ליל קיץ חמים כשהשניים החליטו סוף סוף לחקור זה את גופו של זה. שי ליטף ברכות את קימורי עירית כשידיו החזקות שוטטו בגופה בעדינות. הנשיקות ששתל על עורה היו מלאות אהבה ותשוקה. מגעו העביר צמרמורת במורד עמוד השדרה שלה כשאצבעותיו הקניטו את פטמותיה לנקודות קשות. נשימתה נעתקה כשידו הושיטה יד למטה והחלה לחקור את הרטיבות בין רגליה.

עוצמת הרגע הייתה מלהיבה וגופם הסתבך כאחד. עם כל דחף של תשוקה, גניחות העונג שלה הלכו והתחזקו. גופה של עירית רעד מהנאה כששי נכנס ויצא ממנה במהירות. תנועותיו היו מהירות ומכוונות כשבחן כל סנטימטר בגופה.

החדר התמלא בניחוח סמיך וריחני כשגופם נעשה ספוג זיעה. שי העביר את ידיו בשערה בזמן שעירית נצמדה לגבו וחיבקה את רגליה סביבו בחוזקה.

באותו רגע, עירית הרגישה כמו האישה היפה ביותר בעולם. היא ושי מצאו תשוקה ייחודית שאף אחד מהם לא חווה לפני כן. חום החיבוק שלו, האהבה שהקיפה אותם ועוצמת אהבתם הותירו אותם פעורי פה.

האיחוד שלהם היה כמו שני חלקים של פאזל שמתחברים בצורה מושלמת. אי אפשר היה להכחיש את הקשר שנוצר בין שניהם. כשהלילה הגיע אט אט לסיומו, שניהם שכבו מעורסלים זה בזרועות זה, מרוצים ומאוהבים עמוקות. שי חשב לעצמו על כל הזיונים שהיו לו קודם. על כל הבילויים עם נערות ליווי בצפון ועל כל הזכרונות. ומייד הבין כי מצא את האחת.